2015. augusztus 31., hétfő

Effie trinket 5.rész

Június 15. Hétfő.

Az utóbbi két napban teljesen magamba fordultam. Feketébe járok, nem beszélek senkivel, és ünnepélyesen elajándékoztam a kiskacsámat. Ha végeztem a szomorkodással, visszakérem.

De ma újra boldog vagyok! Kitaláltam, mit fogok csinálni a nyár további részében. 
Elkövetem ugyanis a Padlizsán- hadműveletet. Avagy bosszúhadjáratot indítok Aaron ellen. 

Előkapok egy fekete bársonykötésű füzetet, és felírom bele szép dőlt betűkkel:
Padlizsán hadművelet.
1. pont: bejutni Aaron szobájába. 
2. pont: Aaron szobájában randalírozni és mindent tönkretenni.
3. pont: Jelet hagyni, és visszamászni. 
Asszem, tudom is, hogy hogyan fogom csinálni. Úgy tudom, hogy Aaronék egész éjszakára, és  A holnapi napra elmennek családi programra. 
Kiülök az ablak elé, és bámulom az ajtót. Próbálok tippelni, hogy mikor indulnak. 
épp ott tartok, hogy egy óra múlva indulnak,szóval inkább lemegyek vacsorázni, mikor kilépnek az ajtón.
Várok, amíg elindulnak, majd életbe lép az első pont.
Egy létrát támasztok az ablakomhoz, és lemászok. Majd átcipelem Aaron ablakához, és felmászok. Az egyik hajtűmmel kinyitom az ablakot, majd bemászok. Szupi, már itt is vagyok, nem volt valami nehéz.
És akkor most életbe lép a második pont. Mivel senki nem maradt a házban ( úgy értem, a nyekergő komornyik is elment), Nem fogja senki meghallani, amit csinálok. 
Előveszem a hátizsákomat. Kinyitom, és megnézem mi van benne
- Egy szép nagy köteg parlagfű ( Aaron allergiás rá, és megmondom őszintén, nagyon sok idő összeszedegetni azt a sok parlagfüvet. )
- Egy lila festékszóró ( nem kell mondani, miért) 
Egy olló ( a mindent tönkretevéshez kell. )
Na, jó. a parlagfűcsokrot szétszedem, és egyenletesen elterítem az ágyában a takaró alatt. 
Most jön a kedvenc részem: Kiveszem a ruháit, és lila színűre festem őket. Ez kicsit sok idő, de megéri. Aztán a nadrágok alját levágom, és mindből miniszoknya lesz. 
Aztán az összes bútorra lila mintákat festek, majd a cipőm talpát is befújom vele, és táncolni kezdek a fehér szőnyegen. 
Majd, mint aki jól végezte dolgát, visszamászok a szobámba.
Felhúzom a létrát. és a szobám falának támasztom. Még szükségem lesz rá.
Azonnal elkezdem tervezgetni a második számú behatolási tervet. De egy hadművelet nem maradhat név nélkül. Szóval előtte azt fundálom ki. Kelkáposzta. Igen, ez jó lesz.
Szóval, a kelkáposzta hadművelet a következő:
1.pont: behatolás
2.pont. Aaron személyes holmijainak megrohamozása
3.pont Távozás.
Jól el fogok szórakozni.  

1 megjegyzés: