2015. augusztus 27., csütörtök

Effie Trinket 4.rész


Aaron tegnap este még felhívott,hogy ma átjön. Szépen megkért, hogy lehetőleg ne öltözzek ki úgy, mint aki a bálba készül. Ez mondjuk egy kicsit szíven ütött, mert már kiválasztottam a nagyestélyimet, amiben úgy festettem volna, mint egy giga nagy vattacukor. Fenébe is! Maradok a neonpink és lila miniruhánál.
Szerintem ez nem számít kiöltözésnek. Ne már, olyan szipi-szupin néztem volna ki abban a ruhában! Fene. na, jó meg kell csinálnom a Kifejezetten Nem Báli sminkemet.
Képtalálat a következőre: „purple makeup”
 Egyáltalán nem báli, tökély. Éljek én, és a végtelen fantáziám. ÉÉÉÉÉS most már csak ülnöm és várnom kell. Nehéz menet lesz, de menni fog. De amint leülök, csöngetnek. lerobogok a lépcsőn. 
Kinyitom az ajtót, de amikor látom, hogy a postás az, a lelkivilágom összeomlik. 
Megsemmisülten veszem át a levelet, és becsukom az ajtót. nekem van címezve. Felbontom, és megnézem mi van benne.

Kedves Effie!
Igazán nem akarom elrontani a hangulatodat, de az a helyzet, hogy van barátnőm. 
Aki sokkal szebb mint te. És azt a gusztustalan lila színt se szereti.
Csak ennyit akartam közölni veled, isten áldjon.
Aaron. 
 
Hogy miiiiiiiiiiiiiii? Ezt  miért nem kötötte az orromra, mikor átmentem hozzá, he? Rettentő parasztiasan beszélek, de ez most kit érdekel!
- Disznó! Disznó! Sertés! Malac! Több szinonímát a disznóra nem tudok!- kiáltom, és felrohanok az emeletre. 
Na jó, a hirtelen hangulatváltozáshoz új ruha, smink, és frizura dukál. Hátha attól lenyugszom kicsit. 
Felveszek egy fekete magassarkút, egy fekete harisnyát ( nyár közepe/eleje van, tudom), egy fekete miniruhát, egy fekete blézert, és csinálok magamnak egy fekete sminket. Egész eddig gombóc volt a torkomban, de most kitör belőlem a bőgés. A sminkem egy perc alatt tönkremegy, és fekete csíkokban folyik le az arcomon .
A tenyerem aljával próbálom letörölni, de ebből csak az lesz, hogy a tenyerem és az arcom is fekete lesz. 
- Hogy lehet valaki ekkora barom?- kérdezem magamtól.- És én hogy lehettem ekkora barom?
előveszek egy kis papírt, és írni kezdek:
 
Kedves Aaron.
Miért?
Ennyit akartam közölni veled, rohadj meg ott, ahol vagy.
Effie
 
Hah.

1 megjegyzés: