2015. július 3., péntek

Effie Trinket 2.rész

Megigazítom a ruhám, és elindulok. Ki a kertbe, ki az utcára, majd át Aaronék házához. Nagy levegőt veszek, és bekopogok. úgy tudom, csak Aaron van itthon. Aaronék komornyikja nyit ajtót.( mert nekik ilyenük is van!)
- Jó napot, Trinket kisasszony!
- Aaron Bankshez jöttem!- hadarom gyorsan.
- Erre tessék.- nyekereg a komornyik, majd elkezdi mutatni az utat.
Hirtelen beugrik egy emlék: egyszer már beszéltem Aaronnal. Én hétéves voltam, ő meg nyolc. A játszótéren találkoztunk, és valamiért dumálni kezdtünk mindenféle kisgyerekes hülyeségről. Állatkákról, meg arról, hogy kinek mit dolgozik az apukája. 
A komornyik megszólal, ezzel felriaszt a gondolatmenetemből:
- Ez itt Aaron úrfi szobája!- mondja, és széttárja a kezét egy nagy aranyozott mahagóniajtó előtt.
- Köszönöm!- mondom. Lesétál a lépcsőn, és elfoglalja a megszokott helyét az aulában. 
Bekopogok.
- Gyere be!- üvölt ki Aaron. 
Félve benyitok. Aaron még a szokottnál is helyesebb.
- Heló, Aaron...- kezdem.
- Szia, Effie! Mit akarsz?
- Hááát...
-Amíg ezt eldöntöd, akár le is ülhetsz!- mutat Aaron egy bársonyszékre az ő széke közvetlen közelében. 
Leülök, és a megfogalmazáson gondolkozok.
- Mizu, Effie? Tök rég nem találkoztunk.
- Tudom...- nem igazán tudom összeszedni magam.
- Megváltoztál...- mondja- Tetszik a séród.
- Köszi...- mondom. Majd kifújom a levegőt. Én vagyok a legjobb fogalmazó.
- Aaron- kezdem.- Már kicsi korom óta...Nagyon...
- Én aztán tudok várni...- mondja Aaron. Nem sértően, csak viccelődik. Ezért is bírom.
- Nagyon tetszel nekem.- mondja Aaron. Nem én, hanem ő.
- Úgy érted?..- kérdezem
- Persze, hogy úgy értem!- mondja mosolyogva. 
Majd feláll a székéből, odahajol az arcomhoz, és megcsókol. Megölelem. Amikor eltávolodik egymástól az arcunk, megszólal:
- Csodás lány vagy, Effie.
- Te pedig csodás fiú.- mondom, és újra megcsókolom. 

1 megjegyzés: