2015. július 3., péntek

Effie Trinket 1.rész

Június 11. csütörtök

Kicsit gáz, hogy tizennégy évesen naplót írok, nem? Hát, szerintem egy kicsit ciki. Na de mindegy, mert teljesen rákattantam az írásra. Szülinapomra kaptam ezt a naplót anyukámtól. Nem igazán tudom, hogy kell az ilyet megkezdeni. A legjobb lesz, ha mindent leírok magamról:
A nevem Effie Sally Trinket.
Tizennégy éves vagyok.
A kapitóliumban élek, ami szerintem tök szupi hely.
A kedvenc színeim az arany és a magenta.
Imádom a magassarkúkat: az otthoni papucsomnak is tíz centis sarka van.
Van egy csomó barátnőm: Seniba, Clarissa, Maryien, Lilia, Sibyll, és még sokan...
Az álmom, hogy vagy divattervező, vagy pedig kísérő legyek a Viadalon. Eszméletlenül kíváncsi vagyok a Kapitóliumon kívüli körzetekre. Főleg a tizenkettedikre. A magántanárom régebben azt mondta, hogy ott szenet bányásznak. Gusztustalan lehet, annyi szent. 
Van egy kiskacsám, Nadin. A kedvenc kapitóliumi balett-táncosomról kapta a nevét.
Van egy titkom, amit még senkinek se mondtam: szerelmes vagyok Aaron Banks-be, a szomszédba. Nagyon gazdagok, de Aaron nem vet meg senkit. Barátkozós típus. Csak velem nem sikerült még szóba elegyednie...

Becsukom a kis könyvet. Felállok az íróasztalomtól, és elmegyek a gardróbomig. Kinyitom, az ajtaja tükrös belül. Megnézem a sminkem, a hajam, a ruhám. Tökéletes. A világos rózsaszín smink jól illik a szőke hajamhoz rózsaszín melírcsíkokkal. A ruhám pedig egyszerűen maga a tökély. Anyámé volt régen, de én kisajátítottam. Egy Viadali stylist tervezte neki: Rózsaszín, és magenta rózsák vannak rajta. Rajtam van a kedvenc tűsarkúm: lila, és a sarka húsz centi. Becsukom a gardróbot, és leülök a kanapémra, és a hátamra fekszem. felhúzom a lábam, és eszeveszetten gondolkozni kezdek, hogy mi a fenét kezdjek magammal. Sorra veszem az eshetőségeket:
Sminkelni: nem... ma már sminkeltem vagy ötször.
Olvasni: ma nincs hozzá kedvem.
Naplót írni: na de kérem! előbb írtam.
Elmenni vásárolni: nem... megmozdulni sincs kedvem.
Hirtelen eszembe jut. Megvan, mit fogok csinálni.
Felülök, kifújom a levegőt. Nem fogom elrontani. Átmegyek Aaronhoz, és elmondom neki, hogy érzek iránta.




2 megjegyzés: